TIGI Bed Head for Men Man On Set
Ajándékkészlet férfiaknak
TIGI
-
ideiglenesen nem elérhető
A termék jelenleg nem elérhető
Katalógus szám:
TI0213
A termék súlya:
777 g
Miért pont a TIGI Bed Head for Men Man On Set?
Ajándékkészlet Man On a mindennapi ápoláshoz megörvendeztet minden férfit nemcsak Karácsonykor. A készlet mentolos sampont tartalmaz a fejbőr felébresztéséhez kondicionálót a könnyű kifésüléshez és hajformázó viaszt, amely a hajnak matt kinézetet kölcsönöz.
A csomagolás tartalma:
- TIGI Bed Head For Men Clean Up Daily Shampoo 250 ml - Sampon a mindennapos használatra kíméletesen tisztítja a hajat nyugtatja és egyidejűleg bőségesen ellátja vérrel a fejbőrt . Napraforgóolaj menta és citromfű kivonatok támogatják a haj megfelelő táplálását és egészséges növekedését. A sampon használatával a az Ön haja egészséges erősebb és kellemesen puha tapintatású lesz.
- TIGI Bed Head For Men Clean Up Peppermint Conditioner 200 ml - A haj növekedését támogató kondicionáló erősíti a hajat mélyrehatóan táplálja és borsmenta ginszenggyökér, valamint fehérjetartalmának köszönhetően felfrissíti és serkenti a fejbőrt. A haj így már az első használat után is táplált és készen áll a flexibilis hajformázásra.
- TIGI Bed Head For Men Matte Separation Workable Wax hajviasz 85 g - Erősen fixáló matt hatású viasz az alakításhoz és a flexibilis hajformázáshoz. A benne levő méhviasz és glicerin a frizurának optimális formát adnak és védik a hajat a nedvességtől.
Hajtípusok:
- valamennyi hajtípusra alkalmas
Használata:
- a sampont vigye fel vizes hajra habosítsa fel és alaposan öblítse le
- a kondicionálót vigye fel nedves hajra rövid ideig hagyja hatni és alaposan öblítse le
- a viaszt dörzsölje szét az ujjai között és alkalmazza nedves vagy száraz hajra
A Bed Head by TIGI-t a díjnyertes Anthony Mascolo fodrász alapította. Fedezze fel a samponok, balzsamok és hajformázó termékek széles skáláját, bármit is igényel a haja! Az összes termék a hajtermékek széles skáláját képviseli, amelyek tükrözik a hírességek legújabb trendjeit, stílusát és hatásait. A márka bármilyen életkorú ügyfelet megcéloz, akik nagyszerűen akarnak kinézni, prémium minőséget keresnek, játékosak és kreatívak. A termékeket állatokon nem tesztelték.