1. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

    a Bezvavlasy a.s. kereskedelmi vállalat

    a www.bezvado.hu címen található online áruházán keresztül történő árusításra vonatkozóan

    Információk, amelyeket érdemes szem elől tartania:

      • A fizetési módot és a szállítási módot a rendelési folyamat során választhatja ki.
    • A megrendelés kötelező érvényű megerősítésére való gomb megnyomásával Ön adásvételi szerződést köt velünk az árura vonatkozóan, és köteles kifizetni nekünk a vételárat.
    • Amennyiben a terméknél azt jelezzük, hogy az raktáron van, akkor vállaljuk, hogy a a jelen ÁSZF 9. pontjában meghatározott határidőig leszállítjuk.
    • A fogyasztó vásárlónak joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől.
    • További információkat a hibákból eredő jogok gyakorlásáról a reklamációs szabályzatunkban talál.
    • Vásárlóink személyes adatainak védelme nagyon fontos számunkra. További információ arról, hogy milyen személyes adatokat dolgozunk fel, miért és hogyan, a a személyes adatok feldolgozására vonatkozó irányelvekben található.

  2. KIK VAGYUNK?
  3. Bezvavlasy a.s.,

    székhely: Zenklova 22/56, Libeň, 180 00 Praha 8, Cseh Köztársaság Cégjegyzékszám: 24168416

    Adószám: CZ24168416

    a prágai Városi Bíróság cégjegyzékében a B 27374 számon bejegyzett társaság, amelyet Aleš Hudeček, az igazgatótanács elnöke képvisel

    (továbbiakban mint, „értékesítő“ vagy „mi“),


  4. HOGYAN LÉPHET VELÜNK KAPCSOLATBA? 
  5. Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: + (36) 1 690 0407 (hétköznap 8:30-17:00)

    E-mail: info@bezvado.hu

  6. HOL TEHETEK PANASZT ÉS KÜLDHETEM VISSZA AZ ÁRUT?
  7. A reklamációk és áruvisszaküldések fogadásának címe: 

    Bezvavlasy a.s., CTPark Bor BezvaVlasy, Nová Hospoda Hala C1, 34802 Bor - Tachov, Csehország. Ez a szállítási mód a vásárló saját költségére történik.

    A következő címre történő szállítással: [KITÖLTENI]. Ez a szállítási mód a vásárló saját költségére történik.

    A [KITÖLTENI] szolgáltatást a [KITÖLTENI] kóddal is igénybe veheti. Ez a szállítási mód a mi költségünkre történik. / Az áruvisszaküldés költségei esetlegesen a vásárlót terhelik, a szállítási költség [KITÖLTENI] EUR. 

    E-mail: reklamacio@bezvado.hu


  8. MELYEK AZOK A TOVÁBBI FOGALMAK, AMELYEK AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKBEN ISMÉTLŐDNEK?
  9. e-mail cím a vásárló a felhasználói fiókban, megrendelésben vagy más űrlapon megadott e-mail címe; 

    webáruház az interneten található áruházunk, amelyet a következő weboldalon üzemeltetünk: www.bezvado.hu;

    adásvételi szerződés egy kötelezettségvállalás, amely számos jogot és kötelezettséget jelent - köztünk, mint értékesítő és Ön, mint vásárló között, amelyet közösen kötünk meg a weboldalunkon történő rendelése alapján;

    polgári törvénykönyv 89/2012. sz. törvény, polgári törvénykönyv;

    vállalkozás olyan természetes vagy jogi személy, aki állandó üzleti tevékenységet folytat - saját nevében, saját számlájára és nyereség céljából; azt az elvet követjük, hogy az a vásárló, aki a rendelésében megadja a cégjegyzékszámát / adószámát vagy céges adatait, jogilag vállalkozóként lép velünk kapcsolatba;

    végső fogyasztó minden olyan természetes személy, aki jogszerűen cselekszik függetlenül üzleti tevékenységétől vagy szakmája önálló gyakorlásától; 

    ÁSZF a jelen általános szerződési feltételek, azaz azok a szabályok, amelyek az adásvételi szerződés megkötésekor bennünket és Önt kötelezik;

    weboldal internetes cím www.bezvado.hu;

    vásárló Ön, mint vásárló, akár végső fogyasztó, akár vállalkozás.

  10. MIT KELL A TÖRVÉNY SZERINT MINDEN VÁSÁRLÓVAL ISMERTETNÜNK AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE ELŐTT?
        1. Értékesítő és ellenőrző hatóságok jogosultságai. Az értékesítő vállalkozási engedély alapján jogosult árut értékesíteni. A vállalkozó ellenőrzését saját hatáskörében az illetékes járási hivatal végzi. A személyes adatok védelme terén a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) végzi a felügyeletet. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) egyebek mellett felügyeli a fogyasztóvédelmi előírások betartását meghatározott terjedelemben..
        2. Az árukról készült fényképek illusztratív jellege. A weboldalon található összes fénykép kizárólag illusztrációs célokat szolgál.
        3. Áru, ár, költségek. Az általunk forgalmazott termékek leírása, valamint azok főbb jellemzői megtalálhatók weboldalunkon. A termékek ára tartalmazzák az általános forgalmi adót is, beleértve a jogszabályban előírt díjakat is. A telekommunikációs szolgáltatásokért nem számítunk fel további költségeket (pl. ha a telefonszámunkon hív minket, csak a saját szokásos hívási díját kell fizetnie). 
        4. Fizetési lehetőségek. A fizetési módok és szállítási lehetőségek konkrét feltételei a megrendelési folyamat során kerülnek részletesebben ismertetésre. Az árut az általunk kínált lehetőségek közül kiválasztott szállítóval küldjük el Önnek, vagy választhatja a személyes átvételt üzletünkben.. 
        5. A megrendelésből eredő kötelezettségek. A megrendelés elküldésével, azaz a megrendelés megerősítése ikon megnyomásával a webáruházunkban, a vásárló kötelező érvényű megrendelést hoz létre, amely kötelezi a vásárlót annak kifizetésére. A vásárlónak lehetősége van a megrendelés elküldése előtt ellenőrizni és javítani vagy változtatni a megrendelését. Erről részletesen a jelen ÁSZF 8. pontjában olvashat.
        6. Az ÁSZF-ből eredő kötelezettségek. A megrendelés elküldésével Ön egyúttal megerősíti, hogy elolvasta a jelen ÁSZF-et. 
        7. A vásárló jogai hibás teljesítés esetén. A vásárló jogai a hibás teljesítésből vagy a szavatosságból eredően, valamint a reklamációra vonatkozó feltételek a 13. pontban találhatók a jelen ÁSZF-ben vagy a Reklamációs szabályzatunkban.
  11. MIT KELL MINDEN VÁSÁRLÓVAL, FOGYASZTÓVAL ISMERTETNÜNK AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE ELŐTT?
      1. Az adásvételi szerződéstől való elállás joga. Vásárló fogyasztó jogosult indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől (hacsak erről nincs más rendelkezés) 14 napon belül, amely az alábbi esetekben kezdődik legkésőbb:
        1. adásvételi szerződés esetén az áru átvételének napjától; vagy
        2. több darabban/részben történő szállítást tartalmazó adásvételi szerződés esetén az utolsó áruszállítás átvételének időpontjától; vagy
        3. rendszeresen ismétlődő áruszállításra vonatkozó adásvételi szerződés esetén az első áruszállítás átvételének időpontjától; 

    azáltal, hogy a fogyasztónak joga van elállni az adásvételi szerződéstől a 6.1.1-6.1.3. bekezdésekben meghatározott időpont előtt is, ha az adásvételi szerződéstől való elállási szándékát bármilyen egyértelmű nyilatkozat útján jelzi nekünk, például az elállási nyilatkozat kitöltésével és elküldésével vagy tájékoztatással az e-mail címünkre: info@bezvado.hu

    1. Mikor NEM LEHET ELÁLLNI az adásvételi szerződéstől. A fogyasztó nem jogosult elállni az alábbi típusú szerződésektől: 
      1. olyan áru vásárlása esetén, amely a vásárló kérései alapján került legyártásra vagy személyes igényeihez lett igazítva;
      2. olyan áruk vásárlása esetén, amelyek ára a pénzügyi piacok általunk nem befolyásolható ingadozásaitól függ, amelyek a szerződéstől való elállási időszak alatt bekövetkezhetnek;
      3. olyan gyorsan romlandó áruk vagy rövid eltarthatósági idejű áruk vásárlása esetén, valamint olyan áruk esetén, amelyek természetüknél fogva a szállítást követően visszavonhatatlanul összekeveredtek más árukkal.;
      4. olyan áruk vásárlása esetén, amelyek lezárt csomagolásban (pl. a celofán vagy a fólia feltörése, a pecsét feltörése stb.), amelyet a fogyasztó kivett a csomagolásból, és a csomag felbontása miatt egészségügyi vagy higiéniai okokból nem lehetséges visszaküldeni. Ez érvényes a hang- vagy videofelvételekre és a számítógépes programokra is vonatkozik, ha a vásárló felbontotta azok eredeti csomagolását;
      5. szállás, áruszállítás, közlekedési eszköz bérlése, étkezés vagy szabadidős tevékenység esetén, ha a szerződést egy meghatározott időpontban vagy egy meghatározott időszakban kellene teljesíteni;
      6. újságok, folyóiratok vagy magazinok vásárlása esetén, kivéve a rájuk vonatkozó előfizetői szerződéseket;
      7. a szolgáltatásnyújtás esetén, ha az teljes egészében teljesítve lett; ellenszolgáltatás fejében történő teljesítés esetén csak abban az esetben, ha a teljesítés a fogyasztó előzetes kifejezett hozzájárulásával az elállási határidő lejárta előtt megkezdődött, és a vállalkozó a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a fogyasztót arról, hogy a teljesítés nyújtása megszünteti a szerződéstől való elállási jogot.
    2. A fogyasztó kötelezettsége az adásvételi szerződéstől való elálláskor. Ha a fogyasztó eláll az adásvételi szerződéstől, köteles visszaküldeni az árut, amelyet az elállás tárgyát képező adásvételi szerződés alapján szerzett, legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül az adásvételi szerződéstől való elállást követően. A vásárló fogyasztó köteles visszaküldeni, vagy visszaadni az árut hiánytalanul, azaz az összes mellékelt tartozékkal és dokumentációval együtt, tisztán, sértetlenül és lehetőleg az eredeti csomagolásban, abban az állapotban és értékben, ahogyan azt átvette. Egyes áruk esetében a csomagolás az áru tartozéka vagy része lehet. Ha a csomagolást nem küldi vissza a visszaküldött áruval együtt, a visszaküldött áru hiányos lehet, és ez csökkentheti az áru értékét. Ha a fogyasztó egy olyan szolgáltatási szerződéstől áll el, amelynek teljesítése a fogyasztó kifejezett kérésére a 14 napos elállási határidő lejárta előtt már megkezdődött, a fogyasztó köteles az elállás időpontjáig nyújtott teljesítés árának arányos részét megfizetni a szerződéstől való elállás időpontjáig.
    3. Az áru értékének csökkenése. Az adásvételi szerződéstől való elállás esetén a vásárló felelős a visszaadott vagy visszaküldött áru értékének csökkenéséért, amely az áru jellegének, tulajdonságainak és funkcionalitásának megismerése során annak a szükségestől eltérő módon történő kezeléséből ered. Abban az esetben, ha sérült vagy hiányos árut kapunk vissza, a kártérítési igényünket beszámítjuk az Ön által visszakövetelt vételárba.. Mindig az adott konkrét esetet értékeljük, hogy meghatározzuk a kár mértékét, az áru értékcsökkenését és a megfelelő csökkentett értéket. Ezekről a lépésekről e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk Önt.
    4. Hová küldhetem vissza az árut? A következő címre történő szállítással: [KITÖLTENI], Magyarország. Használhatja a Packeta szolgáltatást a mi kódunkkal: [KITÖLTENI]. A Packeta szolgáltatással történő szállítás költsége KITÖLTENI Ft, és levonásra kerül a visszatérített vételárból. A vásárlási szerződéstől való elállás esetén az áru visszaküldésének költségei a vásárlót terhelik. Ez akkor is érvényes, ha az árut jellegéből adódóan (különösen nagy mérete stb. miatt) nem lehet normál postai úton visszaküldeni. Ebben az esetben Ön viseli az áru visszaküldésének közvetlen költségeit, amelynek összegét előre kiszámítjuk (a csomag méreteitől függően). Felhívjuk figyelmét, hogy az utánvéttel és/vagy más módon a mi költségünkre visszaküldött árukat nem vesszük át, és visszaküldjük Önnek az Ön költségén. Kérjük vegye figyelembe, hogy az utánvéttel és/vagy más módon, a mi költségünkre küldött árukat nem vesszük át, és az Ön költségén visszaküldjük Önnek.
    5. A vételár visszatérítése. Az elállási határidőn belül az adásvételi szerződéstől való elállás esetén kötelesek vagyunk az összes pénzt a fogyasztónak visszatéríteni, ugyanazzal a fizetési móddal, mint ahogyan az megkaptuk tőle indokolatlan késedelem nélkül, miután megkaptuk a visszaküldött terméket. Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak akkor vagyunk jogosultak visszatéríteni Önnek a pénzét, ha már megkaptuk Öntől a visszaküldött árut.
    6. Reklamációk, panaszok. Fogyasztói panaszok peren kívüli rendezését az info@bezvado.hu e-mail címen és a + 36 1 690 0407-es telefonszámon biztosítjuk.
    7. Peren kívüli vitarendezés. Az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére illetékes szervezet: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, József körút 6, HU-1088 Budapest, Tel.: +3614594800, e-mail: nfh@nfh.hu, (https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap, vagy Gazdasági Versenyhivatal, Alkotmány u. 5., H-1391 Budapest 62, POBox 211, Tel: (0036) 1-472-8900, https://www.gvh.hu/. Továbbá az Európai Fogyasztói Központ, József körút 6., Hungary, H-1088 Budapest, Tel: +36/14594832, Fax: +36/12102538, e-mail: info@magyarefk.hu, www.magyarefk.hu a kapcsolattartó a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet) alapján.
    8. További információk a peren kívüli vitarendezésről. A peren kívüli vitarendezés kizárólag a fogyasztó javaslatára indul, és csak abban az esetben, ha a vitát nem sikerült közvetlenül az értékesítővel rendezni. A javaslatot legkésőbb attól az időponttól számított 1 éven belül lehet benyújtani, amikor a fogyasztó először gyakorolta a vita tárgyát képező jogát az értékesítővel szemben. A fogyasztóvédelemről szóló 1996. évi LVII. törvény (634/1992. sz.) szerinti kötelezettségek teljesítésének felügyeletét szintén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság végzi, József körút 6, HU-1088 Budapest, Tel.: +3614594800, e-mail: nfh@nfh.hu, https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap.
    9. Európai Fogyasztói Központ. A http://ec.europa.eu/consumers/odr címen található online vitarendezési platform is használható az értékesítő és a vásárló közötti, az adásvételi szerződésből eredő viták rendezésére..
    10. Értékelések. Az értékelések feltölthetők közvetlenül a weboldalunkra vagy más szolgáltatáson keresztül. Értékeléseket csak olyan vásárlók írhatnak, akik igazolták, hogy ténylegesen tőlünk vásárolták az adott terméket. Részletes információkat a weboldalunkon talál. További információkat az értékelések hozzáadásának kezeléséről a weboldalunkon talál.
    11. Nem valós vagy nem teljes értékelések. Fenntartjuk a jogot, hogy ne tegyük közzé azokat a vásárlói értékeléseket, amelyek valótlanok, nem megfelelő nyelvezetet tartalmaznak, vagy nem kapcsolódnak a megvásárolt árukhoz. 
    12. A termékek besorolása. Ha a weboldalunk termékkategóriák szerinti válogatás részét felkeresi, tudnia kell, hogy az Ön által preferált kiválasztási szempontok szerinti termékmegjelenítéshez használunk bizonyos szabályokat, amelyekről bővebben a weboldalunkon olvashat.
    13. A helytelen vagy hiányos tájékoztatás által okozott kár. Kizárunk minden felelősséget a helytelen vagy hiányos információk vagy tanácsok által okozott károkért, különösen azokban az esetekben, amikor egy bizonyos eredmény elérése a címzett vagy más személyek cselekedeteitől, illetve nem befolyásolható történésektől vagy véletlenektől függ. Kizárjuk a felelősséget minden olyan következményes kárért, amely közvetlenül vagy közvetve videótartalom használatából ered, és amelyet az eredményt illetően kizárólag szavatosság nélkül nyújtunk.
  12. REGISZTRÁCIÓ, FELHASZNÁLÓI FIÓK ÉS HŰSÉGPROGRAM 
        1. Regisztráció. Regisztráció nélkül is vásárolhat nálunk. Ha úgy dönt, hogy regisztrál, akkor jobb áttekintést nyer a rendelési előzményekről, az új rendelések állapotáról, a hűségkedvezményekről, stb. A vásárlói regisztrációt a weboldalon teheti meg a regisztrációs űrlap kitöltésével. Ha Ön vállalkozás, kérjük, vegye figyelembe, hogy a felhasználói fiók létrehozása eltarthat egy kis ideig. Elnézést kérünk a késedelemért, de ellenőriznünk kell az Ön által megadott céges adatokat. Hűséges partnereink - vállalkozások (nagykereskedelmi ügyfelek) számára nem zárjuk ki az egyéni együttműködési feltételek beállítását sem. A regisztráció létrehozásához meg kell erősítenie, hogy Ön elolvasta a jelen ÁSZF tartalmát és a személyes adatok feldolgozására vonatkozó irányelveket.
        2. Valós és helyes információk megadására vonatkozó kötelezettség. Az üzlet weboldalán történő regisztráció és rendelés során a vásárló köteles a valóságnak megfelelő és helyes adatokat megadni. A vásárló köteles a felhasználói fiókban megadott adatokat minden esetleges változás esetén frissíteni. A vásárló által a felhasználói fiókban és rendeléskor megadott adatokat az értékesítő helyesnek tekinti.
        3. Felhasználói fiók. Az e-mail címét és a kiválasztott biztonságos jelszót használva hozzáférhet a felhasználói felületéhez (a továbbiakban: „felhasználói fiók“), ahol többek között árut is rendelhet. 
        4. Felhasználói fiók letiltása. A vásárló köteles bizalmasan kezelni felhasználói fiókjának nélkülözhetetlen hozzáférési adatait. A vásárló nem jogosult arra, hogy harmadik személyeknek engedélyezze a felhasználói fiókja használatát. Letilthatunk egy felhasználói fiókot három (3) sikertelen bejelentkezési kísérlet után. Ezt biztonsági okokból tesszük, különösen azért, hogy megakadályozzuk az Ön felhasználói fiókjával való visszaélést. Amennyiben az Ön felhasználói fiókja le van tiltva, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi e-mail címen: info@bezvado.hu.
        5. A felhasználói fiók törlésének lehetőség visszaélés esetén. A felhasználói fiókot törölhetjük, különösen, ha a vásárló több mint 1 éve nem használja felhasználói fiókját, vagy ha a vásárló megszegi az adásvételi szerződésben foglalt kötelezettségeit a jelen ÁSZF szerint.
        6. Szükséges karbantartás. A vásárló tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem feltétlenül áll folyamatosan rendelkezésre, különösen a szükséges karbantartásokra való tekintettel.
        7. Hűségprogram. Regisztrált ügyfeleink igénybe vehetik hűségprogramunk előnyeit. Ha szeretné megtudni, hogyan működik a hűségprogramunk, és hogyan vehet részt benne, kérjük, látogasson el weboldalunkra itt.
  13. HOGYAN MŰKÖDIK A RENDELÉS ÉS AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE 
        1. Rendelés létrehozása. A vásárló az árut a kosárba helyezve, a kiválasztott áru szállítási és fizetési módjának kiválasztásával, valamint a kapcsolattartási és számlázási adatok megadásával létrehozza megrendelését a webáruházban.
        2. Az áru jellemzői. A vásárló köteles megismerkedni az áru jellemzőivel, típusával és ajánlott használatával, mielőtt befejezi a rendelést. A megrendelés létrehozásával a vásárló megerősíti, hogy elolvasta és megértette ezeket az információkat. 
        3. Rendelés ellenőrzése. A megrendelés befejezése előtt a vásárló ellenőrizheti és módosíthatja a rendelésben megadott adatokat. 
        4. A megrendelés elküldésének folyamata. A megrendelés elküldése a rendelés kötelező érvényű megerősítése gombra kattintva történik és a megrendelés folyamata ezzel lezárul. A megrendelés elküldésével a vásárló megerősíti, hogy elfogadta ezeket a feltételeket és elolvasta a személyes adatok feldolgozására vonatkozó irányelveket.
        5. A megrendelésben kitöltött adatok valóságtartalma. A megrendelésben megadott adatokat az értékesítő valósnak tekinti. Ha a megrendelés feldolgozása során kiderül, hogy nyilvánvalóan hamis vagy hiányos adatokat használtak, a megrendelést visszautasíthatjuk, és erről e-mailben értesítjük Önt. A vásárló felelősségre vonható a szándékosan hamis vagy helytelen információk által okozott károkért.
        6. A megrendelés kiegészítő visszaigazolása a vásárló által. Az értékesítő a megrendelés jellegétől függően jogosult (az áru mennyisége, a vételár összege, a várható szállítási költségek) a vásárlótól kiegészítő megrendelés-visszaigazolást kérni (pl.e-mailben vagy telefonon), valamint jogosult arra is, hogy tisztázza a vásárlóval a kiválasztott árumennyiség helyességét.
        7. Mikor kerül sor az adásvételi szerződés megkötésére? Az adásvételi szerződés megkötésére a megrendelés kötelező érvényű megerősítése gombra való kattintáskor pillanatában kerül sor.
        8. A megrendelés visszaigazolása az értékesítő részéről. A megrendelést befejező vásárló automatikus visszaigazolást kap tőlünk az áru szállításáról a vásárló e-mail címére.
        9. Az értékesítő kötelezettségei. Az adásvételi szerződés megkötésével vállaljuk, hogy a megvásárolt árut átadjuk Önnek, és lehetővé tesszük, hogy Ön tulajdonjogot szerezzen az áru felett.
        10. A vásárló kötelezettségei. Az adásvételi szerződés megkötésével Ön vállalja, hogy átveszi az árut, és kifizeti nekünk az áru vételárát.
        11. Az ÁSZF és a szerződéstől való elállás nyilatkozat példánya. A vásárló megkapja a megkötött adásvételi szerződés egy példányát, azaz a jelen ÁSZF aktuális változatát a vásárló e-mail címére. A vásárló fogyasztó megkapjaaz adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó formanyomtatványt is a törvényes határidőn belül. 
        12. Távkommunikációs eszközök. A vásárló az adásvételi szerződés megkötésekor beleegyezik a távkommunikációs eszközök használatába. A vásárlási szerződés megkötésével kapcsolatban a távkommunikációs eszközök használata során a vásárlónál felmerülő költségeket (internetkapcsolat költségei, telefonhívás költségei) a vásárló viseli, amelyek nem térnek el az alapdíjtól. 
        13. Telefonos rendelés. A vásárló megteheti, hogy az árut telefonon rendeli meg. A megrendelést ily módon teljesítő vásárló visszaigazolást kap tőlünk a megrendelés létrejöttéről, beleértve az áru teljes árát, valamint a vásárló által kiválasztott áru csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségekről a telefonhívás során megadott e-mail címére, valamint a jelen általános szerződési feltételeket, a reklamációs szabályzatot, a személyes adatok feldolgozására vonatkozó irányelveket és a szerződéstől való elállás formanyomtatványát. Az adásvételi szerződés megkötésére a megrendelés átvételéről szóló visszaigazolás kézbesítésének pillanatában kerül sor, amely a vásárló megrendelésben megadott e-mail címére érkezik. 
  14. ÁRU VÉTELÁRA ÉS FIZETÉSI MÓDOK
      1. Ár. Minden termék ára euróban van megadva (EUR) és tartalmazza az ÁFA-t is. Az áru ára arra az időszakra érvényes, amelyre a webáruház weboldalán megjelenik, de ez nem jelenti azt, hogy egyes vásárlóinkkal nem köthetünk adásvételi szerződést egyedileg egyeztetett feltételekkel.
      2. Fizetési mód. Azáru ára és az adásvételi szerződés alapján az áru szállításával kapcsolatos esetlegesen felmerő költségek a megrendelés második lépcsőjében meghatározott módon fizethetők ki számunkra (Szállítás és fizetés), elsősorban az alábbiak szerint:
    1. online hitelkártyával;
    2. banki átutalással;
    3. készpénzzel vagy hitelkártyával a szállítónak (utánvét).

    A vásárló a megrendelés során választja ki a fizetési módot. 

    1. Előleg a vételárra. Előfordulhat, hogy a vásárlótól előleg vagy más hasonló kifizetés megfizetését kérjük.
    2. Csomagolási és szállítási költségek. A webáruházunk honlapján az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekről is tájékozódhat. Az áru csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségek összege elsősorban a választott szállítótól és az áru szállítási helyétől függ. A weboldalunkon feltüntetett minimális teljes árat tartalmazó megrendeléseket ingyenesen szállítjuk ki. 
    3. Az áruszállítás ára. A vásárló a vételárral együtt köteles megfizetni nekünk az áru csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségeket, valamint a választott fizetési móddal kapcsolatos pótdíjat is. Hacsak kifejezetten másképp nem rendelkezik, a vételár alatt az áruk szállításával kapcsolatos költségeket is értjük. A megrendelés kötelező erejű megerősítése előtt a vásárlót tájékoztatjuk a végső árról, beleértve a csomagolás és a szállítás költségeit is.
    4. Forgalom nyilvántartás. Az áruforgalmi nyilvántartásról szóló törvény szerint az értékesítő köteles nyugtát kiállítani a vevőnek. Ugyanakkor köteles a kapott forgalmat bejelenteni az adóhatóságnál. 
    5. Kedvezmények a vételárból. Az esetleges árkedvezményeket, amelyeket a vásárló számára adunk, nem lehet egymással kombinálni.
    6. Az áru nem reális vételára. Ha egy nem reális 0 Ft értékű ár jelenik meg (szavakkal nulla magyar forint) vagy erősen nem piacképes árat jelenít meg, ahol a nem piacképes ár a beszerzési árunk alatti ár, fenntartjuk a jogot, hogy ezt a tételt töröljük a megrendelésből. A vásárlót erről a tényről tájékoztatjuk az vásárló e-mail címén.
    7. A számla formája. Megállapodunk abban, hogy a számlákat elektronikusan küldjük a vásárló e-mail címére.
    8. Ajándékutalványok. Vásárlóinknak lehetőséget kínálunk arra, hogy 10.000 Ft értékű ajándékutalványt vásároljanak (elektronikusan), vagy a webáruházban kínált értéknek megfelelően. Minden utalványhoz saját egyedi kód tartozik, és a vételár kifizetése után küldjük el az Ön e-mail címére. Mindig fel kell használni z utalvány teljes összegét, nem lehet több részben felhasználni. Az utalvány a vásárlástól számított 6 hónapig érvényes. Ahhoz, hogy beválthassa az ajándékutalványt a weboldalon, ki kell töltenie a „kosár“ részben található mezőt, ahol megadja az egyedi ajándékutalvány kódját. Az ajándékutalvány értékét levonjuk a kosárban lévő vásárlás teljes árából. Az utalvány hamisítása vagy módosítása nem megengedett. Az utalvány hamisítása bűncselekménynek is minősülhet. Nem lehet elállni az adásvételi szerződéstől, ha az ajándékutalványt már felhasználták.
  15. MINDEN, AMIT A SZÁLLÍTÁSRÓL TUDNI KELL
        1. Az áruk szállítási ideje. Ha az áru „raktáron van“ jelöléssel van ellátva, akkor általában a megrendelés beérkezésétől számított 3 munkanapos szállítási határidővel küldjük el az árut. Ez a szállítási határidő nem vonatkozik azokra az árukra, amelyek a vásárló kérésére módosításra kerülnek (ezekben az esetekben a szállítási határidő mindig egyedileg kerül egyeztetésre). Néha előfordulhat, hogy a „raktáron“ jelzett termékek rövid időn belül elfogynak. Amennyiben az a helyzet állna elő, hogy az áru elfogyott, és nem tudjuk az Ön által megrendelt árut a megadott határidőn belül leszállítani, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megállapodjunk a további teendőkről. A megadott szállítási határidő ellenére mindig igyekszünk a lehető leghamarabb elkészíteni és kiszállítani a megrendelést a vásárlónak.
        2. A szállítás módja. A vásárló kiválaszthatja az áruszállítás módját bármelyik szerződött szállítóinkon keresztül a megrendelési folyamat során a megadott kiszállítási díjért.
        3. Az áru átvétele. Az áru kiszállítása esetén a vásárlónak az áru abban a pillanatban kerül átadásra, amikor a szállító az árut az átadás helyén (általában a vásárló által megadott átadási hely első ajtaja/kapuja) átadja a vásárlónak. Éppen a vásárló általi áruátvétel pillanata az, amikor a megvásárolt áru sérülésének és véletlen minőségromlásának kockázata átruházódik a vásárlóra. Az áru vásárló általi személyes átvétele esetén az áru a vásárló vagy az általa kijelölt más személy általi átvétel pillanatában tekinthető átadottnak.
        4. A különleges szállítási mód költségei. Abban az esetben, ha a szállítási módot a vásárló különleges kérése alapján szervezik meg, a vásárló viseli a kockázatot és az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos esetleges többletköltségeket.
        5. Ismételt kiszállítás és a kapcsolódó költségek. Abban az esetben, ha a vásárló oldalán felmerülő okok miatt az árut ismételten vagy a megrendelésben meghatározottól eltérő módon kell szállítani, a vásárló köteles megfizetni az áru ismételt szállításával kapcsolatos költségeket, illetve az eltérő szállítási móddal kapcsolatos költségeket.
        6. Kár, amely az értékesítőt érheti, ha nem a vásárló nem veszi át az árut. Ha a vásárló-fogyasztó nem veszi át az árut, amikor azt a szállító leszállítja, az árut később visszakerül az értékesítőhöz, és ezzel egyidejűleg a vásárló-fogyasztó nem áll el az adásvételi szerződéstől a sikertelen átadástól számított 14 napon belül, az értékesítő jogosult a vásárlóval szemben követelni a szállító által felszámított költségeket az áru visszaszállításáért. Ez a költség az értékesítő számára olyan kárnak minősül, amelyet a vásárló jogi kötelezettségeinek megszegése okozott a Polgári Törvénykönyv 2913. szakaszának (1) bekezdése értelmében. Az értékesítő jogosult továbbá 3.000 Ft (háromezer forint) raktározási díjat felszámítani, továbbá az értékesítő jogosult az adásvételi szerződéstől elállni.
        7. Az áru átvételének elmulasztása vállalkozás esetén. Ha a vásárló-vállalkozás nem veszi át az árut, amikor azt a szállító kézbesíti, és az árut ezt követően visszaküldi nekünk, mint értékesítőnek, jogosultak vagyunk a vásárló-vállalkozással szemben követelni a szállító által felszámított költségeket az áru címünkre történő visszaszállításáért. Ez a költség az értékesítő számára olyan kárnak minősül, amelyet a vásárló-vállalkozás jogi kötelezettségeinek megszegése okozott a Polgári Törvénykönyv 2913. szakaszának (1) bekezdése értelmében. Az értékesítő jogosult továbbá 3.000 Ft (háromezer forint) raktározási díjat felszámítani, továbbá jogosult az adásvételi szerződéstől elállni.
        8. A követelések beszámításának lehetősége. Jogosultak vagyunk az áru raktározási költségeinek megfizetésére vonatkozó követelést és a vásárló ÁSZF ezen része szerinti jogi kötelezettségeinek megszegése miatti kártérítési igényt egyoldalúan beszámítani a vásárló felé a vételár visszatérítésére vonatkozó követelésével szemben a Polgári Törvénykönyv 2913. §-a szerint.
        9. A vásárló kötelezettsége az áru átvételekor. A vásárló köteles az árut annak átvételekor ellenőrizni, és meggyőződni annak jellemzőiről (különösen arról, hogy a vásárló a megfelelő típusú árut kapta-e, hogy az áru a megállapodás szerinti minőségű-e, hogy a csomagolás tartalmaz-e mindent, amit a használati útmutató szerint tartalmaznia kell). Ha a szállító láthatóan megrongálja a csomagot, a vásárló köteles megtagadni az ilyen csomag átvételét a szállítótól. Nem vállalunk felelősséget a szállító által okozott károkért vagy az áru késedelmes szállításáért, függetlenül a késedelem okától.
  16. TULAJDONJOG FENNTARTÁSA
        1. A vételár teljes kifizetése. Az áru tulajdonjogát fenntartjuk a vásárlóval szemben a vételár teljes kifizetéséig az erre vonatkozó adásvételi szerződésnek megfelelően. Ez azt jelenti, hogy ha nem fizeti ki a vételárat, nem válik az áru tulajdonosává.
        2. Fenntartás a vásárló-vállalkozásokkal szemben. A vásárló-vállalkozások esetében az áru tulajdonjogát mindaddig fenntartjuk, amíg az összes tartozásukat ki nem fizetik felénk. A vásárló köteles a tulajdonjog fenntartása alá tartozó árut kellő gondossággal kezelni, és azokat saját költségén megfelelően biztosítani károsodás esetére az új áru értékére.
  17. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS
        1. A vásárló joga az adásvételi szerződéstől való elálláskor. A vásárlónak az adásvételi szerződéstől való elállási jogára a jelen ÁSZF 6. pontjában foglalt rendelkezések az irányadók.
        2. A vállalkozói vásárló joga az adásvételi szerződéstől való elálláskor. A vállalkozói vásárlónak joguk van elállni az adásvételi szerződéstől az erre vonatkozó jogszabályok által megengedett módon. A vállalkozói vásárlónak nincs joga 14 napon belül indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől, ez a jog csak a végső fogyasztót illeti meg. Ha a vállalkozói vásárló visszaküldi hozzánk az árut, és ez nem a Polgári Törvénykönyv szerinti hiba miatt áll fenn, értesítjük a vállalkozói vásárlót, hogy a jelen ÁSZF 10.6. és 10.7. pontjai szerint felszámíthatjuk az áru raktározási költségeit, és egyben felszólítjuk a vállalkozói vásárlót, hogy vegye vissza az árut.
        3. Ki nem fizetett vételár. Ha a vásárló nem fizette ki a vételárat megfelelően és időben, elállhatunk az adásvételi szerződéstől.
        4. A készletek elfogyásakor történő eljárás. Jogunk van elállni az adásvételi szerződéstől az árukészlet elfogyása esetén vagy ha a megrendelt áru nem elérhető. Továbbá elállhatunk az adásvételi szerződéstől, különösen abban ez esetben, ha a vásárló megtagadja az áru átvételét.
        5. Ajándék. Ha a vásárló az áruval együtt ajándékot is kap, és ezt követően eláll a velünk kötött adásvételi szerződéstől, köteles visszaküldeni nekünk ezt az ajándékot is. A köztünk és a vásárló között létrejött ajándékozási szerződés ezért egy úgynevezett felfüggesztő feltétellel jön létre, amely szerint ha a vásárló eláll az adásvételi szerződéstől, akkor az ajándékozási szerződés érvényét veszti az adott ajándékra vonatkozóan.
  18. MI TÖRTÉNIK, HA AZ ÁRU HIBÁS
        1. Hivatkozás a polgári törvénykönyvre. A szerződő felek jogaira és kötelezettségeire a hibás teljesítésből eredő jogok tekintetében az erre vonatkozó általános érvényű jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925. §, 2099-2117. § és 2161-2174. §) az irányadók.
        2. Hivatkozás a reklamációs szabályzatra. A felek egyéb jogai és kötelezettségei az áru hibáiért való felelősségünkkel kapcsolatban a Reklamációs szabályzatban szerepelnek.
  19. ELEKTROMOS HULLADÉK BERENDEZÉSEK VISSZAVÉTELE
      1. Visszavétel az Ön otthonában. Ha a tőlünk rendelt árut házhoz szállíttatja, akkor kötelesek vagyunk biztosítani azt is, hogy a vásárló a háztartásból származó használt elektromos készülékeket, elektromos hulladékot, elemeket vagy akkumulátorokat átadhassa a szállítónak. Az ilyen visszavétel feltétele, hogy a vásárolt és a visszavételre kerülő elektromos berendezések darabszámának meg kell egyeznie, és hasonló típusúnak és felhasználásúnak kell lennie (más szóval darab darabért). Annak érdekében, hogy ezt a visszavételt el tudjuk végezni, kérjük, hogy a megrendelésben - a megrendeléshez tartozó megjegyzésekben / az elektromos berendezések visszavétele rovatban - jelezze, hogy milyen elektromos berendezéseket és milyen számban, esetleg milyen méretet szeretne visszaküldeni.
      2. Hol adhatok még le régi elektromos hulladék berendezést? Az elektromos berendezéseket, elektromos hulladékokat, elemeket vagy akkumulátorokat leadhatja az adott településen az ilyen hulladékok gyűjtésére kijelölt gyűjtőudvarokban is.
      3. Miért kell az elektromos berendezéseket speciális módon kezelni? Az elektromos berendezéseket nem szabad a vegyes hulladékkal együtt kidobni. Ezzel megsértheti a hulladékkezelésről szóló törvényt és/vagy a kapcsolódó rendeleteket. Ezenkívül az elektromos berendezésekből és a hulladékból származó káros anyagok károsíthatják a környezetet és az emberi egészséget. Ezenkívül a visszavétel és az újrahasznosítás révén az elektromos berendezések és a hulladékok új berendezések gyártásához kerülnek újrafelhasználásra. 
      4. Utalvány. Az elektromos és elektronikus berendezésekkel kapcsolatos hulladékgazdálkodási tevékenységekről szóló 197/2014. kormányrendelet (VIII.1.) szerint. Ha a hulladék fogyasztó/tulajdonos a használt elektromos hulladék berendezést felajánlja a forgalmazónak visszavételre vagy a forgalmazás helyén történő begyűjtésre, a forgalmazó a hulladék fogyasztójának/tulajdonosának új elektromos berendezést, elektronikus berendezés vásárlása esetén a Korm. rendelet 2. számú melléklet 1. 2. pontjában meghatározott értékű vásárlási utalványt biztosít az alábbi feltételek mellett:

    (a) a vásárlási utalványon szereplő összeg alapján adható kedvezmény nem haladhatja meg az új elektromos berendezés fogyasztói vételárának 10%-át;

    1. b) egy utalvány csak egy új elektromos berendezés vásárlására használható fel;

    (c) Az utalvány csak új elektromos berendezés vásárlására váltható be a használt vagy kiselejtezett elektromos berendezés átadásának napján és helyén;

    (d) az utalvány összege nem átruházható.

  20. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME
        1. Személyes adatok kezelésére vonatkozó irányelvek. Vásárlóink személyes adatainak védelme nagyon fontos számunkra. A személyes adatok kezelésére vonatkozó irányelvek az üzleti jellegű kommunikáció küldésére vonatkozó szabályok a személyes adatok kezelésére vonatkozó irányelvek nevű dokumentumban találhatók.
        2. Sütik. Használunk úgynevezett sütiket, amelyeket az Ön eszközén tárolhatunk (vagy hozzájárulás alapján vagy jogos érdekeink védelme érdekében). A vásárló beállíthatja közvetlenül a weboldalunkon a preferenciáit, ahol megtalálja a sütik használatáról szóló információkat is.
  21. VIS MAIOR
        1. Mi az a vis maior. A jelen ÁSZF alkalmazásában vis maiornak minősül minden olyan, a Bezvavlasy akaratától független esemény, amely akadályozza kötelezettségeinek teljesítését és amelyet nem lehetett előre látni vagy amelynek következményei nem elháríthatók vagy leküzdhetők lettek volna.. Vis maiornak minősül többek között a természeti katasztrófa, tűz, robbanás, árvíz, földrengés, terrortámadás, háború, sztrájk vagy más, a Felek ellenőrzési körén kívül eső esemény (beleértve a COVID-19 betegség terjedése által okozott helyzeteket).
        2. Az értékesítő felelősségének kizárása. A vis maior időtartama alatt nem vagyunk felelősek az adásvételi szerződésből, és következésképpen a jelen ÁSZF-ből eredő kötelezettségeink nem teljesítéséért.
  22. MIT KELL MÉG TUDNI VÉGEZETÜL
      1. Milyen jog szabályozza a jogviszonyunkat? A közöttünk fennálló jogviszonyra a Cseh Köztársaság jogrendje, különösen a Polgári Törvénykönyv az irányadó. Ez akkor is igaz, ha fennáll az úgynevezett nemzetközi vonatkozású. Tisztában vagyunk azonban azzal, hogy a fogyasztó vásárló nem fosztható meg a szokásos tartózkodási helye szerinti ország joga által biztosított védelemtől e választással.
      2. A fogyasztói jogok tiszteletben tartása iránti elkötelezettség. Amennyiben a jelen ÁSZF rendelkezései és a fogyasztóvédelemre vonatkozó törvényi rendelkezések között nem szándékos összeütközés áll fenn, akkor a jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak, és az értékesítő vállalja, hogy betartja azokat.
      3. Az ÁSZF érvénytelen vagy nem hatályban lévő rendelkezései. Amennyiben az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen vagy hatálytalan, vagy érvénytelenné válik, az érvénytelen rendelkezés helyébe olyan rendelkezés lép, amelynek értelmezése a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéshez. Egy rendelkezés érvénytelensége vagy hatálytalansága nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
      4. A Bécsi Egyezmény kizárása. A szerződő felek megállapodnak abban, hogy kifejezetten kizárják az Egyesült Nemzetek Szervezetének az áruk nemzetközi adásvételi szerződéseiről szóló egyezménye (az Egyesült Nemzetek Szervezetének az áruk nemzetközi adásvételi szerződéseiről szóló egyezménye vagy más néven a bécsi egyezmény) alkalmazását, az ezen egyezmény 6. bekezdésével összhangban.
      5. Jogviták és joghatóság. A szerződő felek továbbá megállapodnak abban, hogy a Cseh Köztársaság prágai kerületi bíróságai mindig helyi és érdemi illetékességgel rendelkeznek az adásvételi szerződésből eredő minden olyan jogvita eldöntésére, amely nemzetközi vonatkozású. Ezzel nem sérülnek a fogyasztók különleges jogszabályok szerinti jogai. A szerződés nyelve a cseh.
      6. Az adásvételi szerződés archiválása. Az ÁSZF által módosított adásvételi szerződést elektronikus formában archiváljuk, és harmadik fél számára nem hozzáférhető.
      7. Az adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványa. Ezen ÁSZF szerves részét képezi az adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványa.
      8. Amennyiben eltérő feltételeket kötünk az adásvételi szerződésben. Az ÁSZF rendelkezései az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az ÁSZF-től eltérő rendelkezésekről az adásvételi szerződésben lehet megállapodni. Az adásvételi szerződés bármely eltérő rendelkezése elsőbbséget élvez az ÁSZF rendelkezéseivel szemben.
      9. Az ÁSZF elfogadása szükséges az adásvételi szerződés megkötéséhez. A jelen ÁSZF elfogadása önkéntes, de szükséges ahhoz, hogy a vásárló felhasználói fiókot vagy megrendelést hozzon létre. 
    Az ÁSZF érvényessége. A jelen ÁSZF érvényes 2023. augusztus 1-től és a korábbi szerződéses feltételek helyébe lépnek.