Mikor érvényes az ingyenes kiszállítás?

Az ingyenes kiszállítás 29.000 Ft feletti megrendelések esetén érvényes.

 

Mi a teendő ha a termék nincs raktáron?

Megpróbáljuk biztosítani a legjobb árakat, így néha kicsit tovább kell várni a készleteink feltöltésére. Ha bejelöli a "Érdeklődöm" jelölőnégyzetet az adott terméknél, és megadja email címét, akkor mihelyst raktáron lesz a termék, értesítjük Önt, a megadott email címen.

 

megrendelések módosíthatóak?

A befejezett megrendelések technikai okokból nem módosíthatóak. Az egyetlen lehetőség a megrendelés törlése. Amennyiben új megrendelést ad le, kérjük vegye figyelembe, hogy az lehet késleltetve lesz, és a következő munkanapon szállítható csak ki. 

 

Tanácsra van szüksége a termékválasztásban?

Kattintson a Haj tippek gombra a bal oldalon, ahol a hajtípus szerinti lebontásban megtalálja a termékeket. 

 

Hogyan nyújthat be panaszt? Ha sérült csomag érkezik, mi a teendő?
Itt található a panaszkezelési eljárás összes információja. Ha bármilyen kétsége merülne fel, kérjük, forduljon hozzánk e-mailben: reklamacio@bezvado.hu