Redken Extreme Anti-Snap Anti-Breakage Leave-In Treatment 250 ml
- Ára darabonként 9320 Ft
- A teljes ár ÁFA nélkül 7340 Ft
- 9320 Ft Az Ön ára ÁFA nélkül: 7340 Ft
-
Raktáron > 5 db
-
Önnél: csütörtök 5. 29.
-
Ingyenes ajándék minden rendelés mellé
Miért pont a Redken Extreme Anti-Snap Anti-Breakage Leave-In Treatment 240 ml?
RTC Protein Complex: Jelentősen erősíti a gyenge hajat és megakadályozza a törést.
Keramidok: Erősítik és javítják a haj belső szerkezetét, és visszaállítják a haj természetes egészséges megjelenését.
Arginin: Serkenti az érzékeny fejbőrt és erősíti a hajszálakat.
Egyedi tulajdonságok:
- Öblítés nélküli ápolás érzékeny, törékeny és gyenge hajra,
- erősíti a hajrostot a gyökerektől a végéig,
- helyreállítja a haj belső szerkezetét,
- meggyógyítja a kopott végeket,
- csökkenti a haj törését,
- kiküszöböli a szöszösödést és a hajat teljes hosszában kisimítja,
- haját rugalmassá, erősé és szilárddá teszi,
- ideális a gyakori termikus styling által terhelt hajra.
Ajánljuk figyelmébe
Hogyan kell a Redken Extreme Anti-Snap Anti-Breakage Leave-In Treatment 240 ml-t használni?
A Redken professzionális kozmetikumok születése mögött, az 1960-as években, Paula Kent vállalkozó amerikai színésznő áll. Érzékeny fejbőre gyűlölte a korszerű, nem kíméletes kozmetikumokat, amit tovább súlyosbított az a tény, hogy a színészek életében a frizurák, a hajszínek és a hajvágások megváltoztatása mindennapi rutin volt. Egész Hollywood a túlérzékeny fejbőr problémáitól, hajhullástól, korpásodástól és egyéb problémáktól szenvedett, amelyeket rendkívül erős kémiai hajlakkok, mérgező hajfestékek és más, terhelő termékek okoztak. Ezért Jheri Redding fodrászattal együttműködve alapította saját szépségápolási társaságát, amely a hollywoodi csillagok problémás fejbőr- és kémiailag sérült haj termékeire összpontosított. Termékei nagyon gyorsan Kaliforniában lettek a legnépszerűbbek, majd később az egész Egyesült Államokban. A Redken termékek nagyon kíméletesek és nagyon hatékonyak. Manapság a Redken professzionális kozmetikumok világszerte több mint 50 ország legnépszerűbb hajápolási márkái.